2 Ekim 2011 Pazar

merhaba...

Uzun zamandır hep aklımdaydı bir blog oluşturmak, bugün dolu dolu geçen bir haftasonunun ardından topladım cesaretimi, attım kendimi derin sulara.
Okuduğum bir kitap var, daha doğrusu bir türlü bitirecek vakti bulamadığım sürekli başa sardığım:) Mutluluk Projesi,  Gretchen Rubin 'in. Aslında çocuk bakımı üzerine değil ama çocuklarım için bile öğrendiklerim oluyor içinde. Blog açmanın keyfini anlatan bir bölümü vardı, ilk başta nasıl zorlandığını anlattığı. Sanırım bende aynı yoldan geçeceğim.
Ekran  bana bakıyor ben ekrana bakıyorum ve en kolayının ellerimi klavyeye koyup kafama göre yazmak olduğunu anlıyorum. Çok uzun yazılar beklemiyorum kendimden, arada seslenen ufaklıklarım var herşeyden önce beni burdan kaldıran, ama annelik yolunda öğrendiklerim, denediklerim, doğrularım yanlışlarım ne ararsam var, ne kadar anlatırsam bazen çok anlatasım var bazen hiç yok.
Belki gitmediğiniz bir yer öğrenirsiniz yada bir yere gitmekten vazgeçersiniz, bazen okumadığınız bir kitap çıkar karşınıza , belki hiç aklınıza gelmeyen bir fikir yerleşir kafanıza.. bakalım nasıl bir macera olacak göreceğim bende...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder